List Products

DYAMIA SCAR SERUM



CANTIK BERSERI TANPA PARUT DI WAJAH
==================================
Dulu muka berparut sebab kesan jerawat, sekarang tak lagi dah. Rasa seronok betul, jumpa kawan-kawan rasa yakin, takde la ingat orang menjeling kesan parut bekas jerawat kat muka ni.
Semenjak guna Dyamia Scar Serum, parut dah semakin beransur hilang dari muka. Tona kulit muka dah jadi sekata dan semakin cerah. Kawan2 mula memuji dan tanya apakah rahsianya. Tak sabar nak perkenalkan kepada kawan2 yang ada masalah yang sama.
Mengapa Dyamia Scar Serum Begitu Berkesan?
Diformulasikan dari 2 bahan aktif untuk menyingkir sel2 mati pada kulit berparut (Carica) dan merawat dan memulihkan semula kulit kembali asal ( Vitamin E) Dyamia Scar Serum melembabkan kulit, mudah menyerap kedalam kulit dan tidak berminyak.
Digunakan setiap hari sebagai sebahagian daripada rutin kulit anda, Dyamia Scar Serum adalah persediaan mudah untuk anda mengurangkan kemunculan parut dan tanda yang tidak diingini pada kulit

Kelebihan Produk:
► KESAN SEAWAL 8 HARI !
► Sangat Berkesan untuk parut luka.
► Menyingkir kesan parut akibat dari pembedahan, kecederaan, terbakar, jerawat, stretch mark, bekas gigitan serangga, luka
► Kelulusan oleh KKM
► Dikilangkan oleh pengilang berstatus GMP
► Dijamin Halal dan boleh dibawa solat.
► 100% Buatan Malaysia.

Cara Pengunaan:
Bersihkan kawasan parut dengan air dan keringkan. Titiskan Serum Dyamia di atas tangan dan sapukan perlahan-lahan di permukaan kulit yang ingin dirawat sehingga serum meresap masuk. Lakukan dua kali sehari pada waktu pagi dan malam untuk mendapat keputusan yang lebih cepat. Jauhkan dari terkena bahagian mata.

Harga Asal RM69.90 (15ml), Postage RM10 = RM79.90

Mahu Harga PROMOSI?

Mahu FREE Postage Terus Ke Alamat Anda?

Ini yang bakal anda dapat bila SMS @ WHATSAPP Kami?
➜➜ HARGA DISKAUN.
➜➜ POSTAGE PERCUMA.

Untuk PRE-ORDER:
Whatsapp "DYAMIA" ke O19-6OO8O8O
Whatsapp "DYAMIA" ke O19-6OO8O8O
Whatsapp "DYAMIA" ke O19-6OO8O8O


IV MIST SPRAY



Masalah resdung menjadikan hidup anda tidak keruan? 
Kini bersedialah untuk mengubahnya..

Dengan Hanya Beberapa Semburan Mudah Produk "IV Mist", Anda Mampu Ucapkan Selamat Tinggal Kepada Beberapa Penyakit seperti Resdung, Migrain, Asma, Pening Serta Pelbagai Jenis Penyakit yang Membelenggu Anda Selama Ini..Kerana Kini Anda Mampu Hidup Lebih Gembira Tanpa Kebimbangan Lagi!

Masalah Resdung Membelenggu Kehidupan..
Resdung merupakan antara penyakit yang paling popular dihidapi oleh masyarakat kita tanpa mengira golongan. Kajian menunjukkan bahawa 1 daripada 4 penduduk Malaysia mengalami masalah ini.

Resdung sebenarnya berpunca dari jangkitan bakteria ke atas hidung dan rongga-rongga sekitar bahagian dalaman tulang muka yang bersambung ke hidung melalui saluran-saluran yang sangat kecil yang dipanggil sinus.

Penyakit resdung ini bukan sekadar mengganggu aktiviti fizikal tetapi juga mengganggu kesihatan mental anda. Ini kerana pesakit resdung sangat mudah mengalami sakit kepala serta mengalami kesukaran untuk bernafas sehingga mengganggu aktiviti harian anda.

Kebiasaannya pesakit resdung akan kerap bersin, alami dengkuran kronik, mengalami batuk, gatal-gatal hidung serta sentiasa berasa letih dan sakit kepala pada waktu pagi. Jika ia semakin kronik, ia mampu menyebabkan telinga pengidap pekak.

Memperkenalkan Penawar Ajaib Kesihatan Anda Produk "IV Mist"
Tidak sama seperti produk yang lain, IV Mist ini dicipta khusus untuk merawat penyakit seperti resdung, migrain, asma dan sebagainya hanya dengan 1 semburan yang mudah sahaja ke tempat tertentu.

Anda juga tidak perlu membazirkan masa dan wang semata untuk membuat rawatan atau membeli produk-produk tambahan yang lain kerana anda hanya memerlukan produk IV Mist ini sahaja untuk kembali sihat.

Diformulasikan oleh herba-herba organik yang telah terbukti berkesan dan selamat digunakan, ia juga dikilangkan oleh pengilang Muslim dan produk ini dijamin halal untuk digunakan oleh semua golongan.

Ucapkan selamat tinggal kepada penyakit resdung yang membelenggu kehidupan anda selama ini kerana dengan hanya semburan mudah secara konsisten, penyakit anda akan mulai hilang sedikit demi sedikit dan anda akan kembali sihat & gembira.

Memperkenalkan Penawar Ajaib Kesihatan Anda Produk "IV Mist"
Tidak sama seperti produk yang lain, IV Mist ini dicipta khusus untuk merawat penyakit seperti resdung, migrain, asma dan sebagainya hanya dengan 1 semburan yang mudah sahaja ke tempat tertentu.

Anda juga tidak perlu membazirkan masa dan wang semata untuk membuat rawatan atau membeli produk-produk tambahan yang lain kerana anda hanya memerlukan produk IV Mist ini sahaja untuk kembali sihat.

Diformulasikan oleh herba-herba organik yang telah terbukti berkesan dan selamat digunakan, ia juga dikilangkan oleh pengilang Muslim dan produk ini dijamin halal untuk digunakan oleh semua golongan.

Ucapkan selamat tinggal kepada penyakit resdung yang membelenggu kehidupan anda selama ini kerana dengan hanya semburan mudah secara konsisten, penyakit anda akan mulai hilang sedikit demi sedikit dan anda akan kembali sihat & gembira.

Apakah Ramuan Sebenar Produk IV Mist Ini?
IV Mist dihasilkan daripada formulasi herba-herba yang telah terbukti keberkesanannya dalam perubatan Islam dan moden serta ianya dijamin selamat & halal. Antara kandungannya ialah...


Habbatus Sauda
Habbatus Sauda atau Black Cumin (Nigella sativa) Seed kaya akan kandungan nutrisi Monosaccharides (molekul gula tunggal) dalam bentuk glukosa rhamnose, xylose, dan arabinose. Black Cumin (Nigella sativa) Seed mengandung non-starch polysaccharide yang berfungsi sebagai sumber serat diet yang sangat berguna. Lima belas asam amino membentuk protein yang mengandung Black Cumin (Nigella sativa) Seed, termasuk delapan dari asam amino penting. Asam amino tidak dapat disintesis secara cukup didalam tubuh kita, sedangkan kita memerlukannya untuk menjaga berat badan. Black seed mengandung Arginine yang penting pada masa pertumbuhan.


Saffron
Saffron adalah sejenis pokok herba dari Loridacces dengan ketinggian 10 hingga 30 cm. Ia mempunyai 3 kelopak bunga dan 3 kelopak daun yang berwarna unggu. Ia juga tergolong antara bahan yang termahal di dunia yang mempunyai khasiat dan nilai komersial yang tinggi. Khasiat utama Za’faran ialah merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia.

Khasiat lain ialah membuang angin dan asid yang berkumpul dalam perut, menambahkan tenaga zahir dan batin, masalah mati pucuk, sembelit, pertumbuhan akal dan fizikal bayi serta kanak-kanak, awet muda dengan kulit cerah dan bersih, bahan penenang bagi masalah kemurungan & runsing dan lain-lain lagi.


Serai
Doktor dan saintis telah menemui bahawa 1 gram serai mengandungi Citral yang mencukupi untuk mematikan sel kanser. Citral terbukti mampu menyebabkan aktiviti apoptosis (self desturct) yang boleh memusnahkan sel-sel kanser.

Kegunaan serai adalah ia adalah anti-oksidan, detoksifikasi - proses pembuangan toksin dari badan, menstabilkan tekanan darah dan kolestrol, sembelit, demam dan selsema, senak perut, anti-bakteria dan anti-kulat, artritis, gout dan sakit sendi, angin di dalam perut, mengatasi masalah sakit semasa menstruasi (haid), terbukti untuk merawat jerawat dan jeragat.


Limau Purut
Limau purut mempunyai khasiat yang tinggi dalam dunia perubatan. Mengandungi bahan aktif berubat seperti anti hysteria, anti tumor, pencuci asli, anti septic, anti bacteria dan banyak lagi. Limau purut juga digunakan sebagai ramuan ubatan dan juga bahan untuk mandi wap. Selain berkesan sebagai penggalak antitumor atau pencegah kanser, limau purut juga boleh digunakan untuk mencuci rambut dan mulut serta boleh membunuh pacat. Ekstrak minyak patinya boleh digunakan sebagai aromatherapi, nutraseutikal dan produk penjagaan diri. Limau purut juga boleh merawat luka, lebam dan gigitan serangga berbisa serta merangsang perjalanan darah.


Minyak Argan
Buah Argan dari pohon Argan atau nama saintifiknya Argania Spinosa ialah sejenis pokok yang tergolong di dalam keluarga Sapotaceae. Ia berasal dari era Tertiary dan merangkumi sebahagian besar kawasan negara Maghribi.

Manfaat minyak argan adalah tidak hanya terhad kepada kulit, rambut dan kuku, tetapi juga untuk kesihatan badan dalaman. Ia juga dikenali untuk melegakan dan memberikan kelegaan daripada kesakitan yang disebabkan oleh penyakit sendi dan artritis. Argan minyak mempunyai kesan positif terhadap kolesterol dan aterosklerosis.


Minyak Eucalyptus
Harum minyak Eucalyptus mirip dengan minyak kayu putih, ciri-ciri dari warna minyak ini agak sedikit kuning lutsinar dengan harum yang sangat segar. Minyak eucalyptus banyak digunakan untuk aromaterapi dan memiliki banyak kegunaan dalam bidang kesihatan. Ada penelitian melaporkan bahawa dengan membakar campuran minyak eucalyptus dengan air dalam ruangan boleh membunuh 70% bakteria yang ada. Oleh sebab itu minyak ini juga sangat baik untuk melancarkan pernafasan. Bagi pesakit ashma juga boleh menghirup wap air panas yang sudah dicampur dengan minyak eucalyptus untuk terapi.

Aromaterapi dengan minyak eucalyptus boleh digunakan untuk anak-anak atau bayi, tetapi dengan dos yang ringan.


Minyak Kelapa Dara
Antara khasiat minyak kelapa dara adalah menghilangkan parut jerawat dan stretch mark bagi wanita yang hamil, tiada masalah keputihan ketika hamil, kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak dan kering, membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolisma, melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan dari sinaran matahari, meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental, memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin-vitamin, melawaskan pembuangan air besar dan kecil, melindungi tubuh daripada kanser, jerawat cepat susut, sistem penghadaman lebih baik, meningkatkan kesuburan, agen pelincir dalam hubungan suami isteri, melancarkan kitaran haid dan kurangkan rasa senggugut dan banyak lagi.


Minyak Halia
Halia mengandungi air, karbohidrat, serat, kalium, fosforus, kalsium, tenaga, protein, gentian, niasin, asid amino, gingerols, oleoresin, pati minyak, vitamin A, B dan C, lemak dan asid organik.

Ia dikatakan dapat merawat penyakit banyak angin dalam badan, sakit kepala, sistem pencernaan bermasalah, sakit jantung, muntah, cirit-birit, disentri, asma, sakit perut, reumatisme, pengaliran darah bermasalah, mati pucuk, lemah tenaga batin, keracunan udang, badan kesejukan, sakit pinggang, urat saraf lemah, mabuk kenderaan, batuk kering, kejang, buang air berlendir dan darah haid berbau hamis. Halia ini bersifat panas jika kita amati dan juga lembap. Halia berupaya memanaskan tubuh, membantu proses pencernaan, melembutkan dinding perut dan lain-lain lagi.


Estrak Pudina
Pudina atau Mentha (B.Latin) adalah tumbuhan genus termasuk kira-kira 25 species berasal dari Europah, Afrika, Amerika Utara and Asia. Daun pudina juga bukan saja hebat dipergunakan untuk masakan tetapi sebalik baik untuk mereka yang gemar berdiet dan menjaga kesihatan diri luar dan dalam.

Antara khasiat pudina adalah ia membantu saluran pencernaan. Jika terkena cirit birit atau sakit perut boleh ambil jus pudina untuk rawatan, membantu bertindak menjadi penyejuk kepada kulit & membantu dalam masalah kegatalan kulit, membantu mengurangkan sindrom usus , membersihkan perut, menghilangkan masalah kulit seperti jerawat, membantu dalam menghapuskan toksin dari badan, membantu dalam pemutihan gigi & memerangi nafas berbau dan lain-lain lagi.


Halia Bara
Halia Bara (Zingiber officinale var rubrum) merupakan sejenis halia daripada keluarga Zingiberaceae yang sering dikaitkan dengan dunia perubatan tradisional dalam alam Melayu dan Nusantara.

Antara khasiat halia bara adalah seperti kegunaanya didalam mengubati penyakit kulit seperti panau dan kurap. Selain itu khasiatnya adalah seperti ia mampu juga menghilangkan tompok-tompok panau dengan mujarab. Halia Bara juga mampu menghilangkan kelumumur pada rambut serta merawat untuk menghilangkan rasa sengal-sengal otot serta sendi urat saraf. Halia bara juga didapati dapat menghilangkan batuk, meredakan demam malaria, didakwa dapat membantu menghilangkan masaalah penyakit gout dan juga merawat penyakit resdung.


Penyakit Apakah Yang Dapat Dirawat Dengan IV Mist Ini & Bagaimanakah Cara Penggunaannya?
Sehingga ke hari ini, IV Mist telah terbukti mampu merawat pelbagai jenis penyakit. Berikut adalah sebahagian daripadanya dan cara untuk menggunakan IV Mist ini

Resdung & Selsema
Resdung merupakan penyakit yang biasa di negara kita. Kajian menunjukkan sebanyak 25% atau 1 daripada 4 orang penduduk Malaysia mempunyai masalah resdung. IV Mist sudah terbukti dengan ramai testimoni sudah berjaya merawat penyakit resdung.

Cara Rawatan : Sembur ditangan dulu dan sapu ditepi hidung, jolok dalam hidung sikit, sapu didahi, celah antara 2 kening, dan spray di leher dada dan sapu sampai rata dan spray atas kepala untuk meringankan.

Jerawat
Jerawat adalah suatu keadaan di mana pori-pori kulit tersumbat sehingga menimbulkan kantung nanah yang meradang. Jerawat adalah penyakit kulit yang cukup besar jumlah penderitanya INSYALLAH IV MIST dapat merewatnya dan mengecutkan jerawat-jerawat hidup dan bernanah

Cara Rawatan : Spray atau sapu di pipi yang ada jerawat hidup/baru/bernanah insyaALLAH dalam beberapa jam akan surut dan kering

Sakit Gigi
Sakit gigi iaitu rasa nyeri pada gigi. Sakit gigi disebabkan oleh berbagai masalah pada gigi dan gusi/rahang, Sakit gigi juga merupakan gejala penyakit jantung. Sakit gigi dapat mengakibatkan penyakit jantung dan stroke. Setidaknya, sakit gigi dapat menyebabkan kepala pusing dan tidak nyenyak tidur.

Cara Rawatan : Spray atau sapu di pipu kawasan sakit gigi dan jika gigi berlubang letakkan IV MIST pada putik kapas dan sapukan pada gusi atau dilubang gigi yang sakit.

Buasir Luaran
Buasir mengakibatkan gejala-gejala seperti sakit, pedih dan gatal di dubur. Jika buasir ini tersepit (bekalan darah akan terputus), bekuan darah akan terjadi di dalamnya menyebabkan ia terasa amat sakit.

Cara Rawatan : Sapukan pada putik kapas dan sapukan pada buasir luaran atau masukkan sedikit putik kapas kedalam lubang dubur

Stress, Pening Kepala & Migrain
Biasanya kepala akan rasa sakit atau pening apabila tekanan suhu atau tekanan kerja serta masalah masalah lain yang menyebabkan gangguan terhadap tumpuan kerja, ia menyebabkan banyak berlaku perkara yang tidak diingini.

Cara Rawatan : Spray atau sapu di atas kepala keseluruhan insyaALLAH akan melegakan dan menyegarkan.

Sakit Leher, Tersalah Tidur & Sakit Bahu 
Leher sakit biasanya berlaku ketika tersalah tidur atau kerja kerja yang membebankan dan menyebabkan urat saraf akan mengalami kekejangan dan gangguan tumpuan kerja.

Cara Rawatan : Spray di leher dan sapu keseluruhan leher dan bahu dan urutan ringan sedikit.

Astma, Semput, Hidung Tersumat & Selsema
Penyakit ini biasanya melibatkan hidung dan dada serta penafasan tersumbat yang tidak tenteram dan sangat terganggu, ia melibatkan paru paru terganggu dan ia juga boleh menyebabkan pengsan.

Cara Rawatan : Sapu di dada, leher dan tepi hidung serta tapak kaki.

Sakit Sendi, Terseliuh & Bengkak
Sakit yang biasanya berlaku dilutut dan lain lain tempat, disebabkan terjatuh, gout, bersukan dan ia sangat membahayakan pesakit.

Cara Rawatan : Spray dan sapu tempat sakit tersebut dan urutan ringan.

Gatal-Gatal, Kurap & Panau
Penyakit kulit ini biasanya berlaku apabila bakteria hinggap pada kulit2 yang tidak dibersihkan atau alahan, ia menyebabkan kulit menjadi rosak dan kekerapan garuan juga menyebabkan bakteria lagi senang merebak.

Cara Rawatan : Spray dan sapu sapu di tempat gatal dan kurap dan jika panau pastikan kikis atau sapu dengan sesuatu yang kesat/kasar agar lapisan panau terkesan dan sapu IV MIST.


Masih Ragu-Ragu? Lihat Apa Kata Para Pengguna Produk IV Mist Terhadap Keberkesanannya


Testimoni #1 - Resdung

Adik saya resdung dan asma..saya suruh dia try IV Mist..bangun pagi dia cakap hidung tak gatal dan tak bersin macam selalu, dan masa tidur dada dia terasa lapang..Alahamdulillah

Testimoni #2 - Penat & Stress

Belakang leher rasa tegang mungkin sebab penat & stress. Nampak IV Mist Magical Oil, spray sikit & urut. Rasa 'berangin' & selang beberapa minit rasa tegang hilang.

Testimoni #3 - Pening Kepala

Suami sakit kepala dan pening2..mkn ubat panadol tak bkesan..mlm tu saya sembur kt kepala dan blkg suami..pahtu terus hilang pening dia..tak perlu nak picit2 kepala lg..
Saya pun guna juga utk sapu kt jerawat..alhamdulillah cpt kering..

Testimoni #4 - Mengantuk Ketika Drive

Pernah sekali sebab balik hari lepas menghantar mak mertua balik kg di bagan datoh, malam masa drive tu mata lak nak ngantuk pulak. Syukur ada bawa IV Mist Magical aroma baunya menyegarkan dari rasa ngantuk.. Celik balik mata. Minta wife sapukan kat belakang sebab sakit pinggan bawak kete manual beb..


HARGA BIASA
RM59 (30ml)
RM10 (10ml)

KOS POSLAJU TAMBAH RM7 SM / RM10 SS

atau


PHEROMISS 50X

Pewangi Pengoda Lelaki PheroMiss


PheroMiss produk penggoda lelaki merupakan minyak wangi pheromone termoden yang di cipta khas untuk wanita yang mementingkan penampilan diri dengan bauan yang sungguh mempersonakan. WangianPheroMiss membina serta membuat tahap keyakinan diri si jelita setingkat lebih tinggi dari wanita lain apbila berhadapan dengan kaum lelaki.

PheroMiss mampu menarik perhatian kaum lelaki serta membuat mereka lebih mudah terpikat dengan haruman yang sungguh unit. Dengan kuasa 50x Pheromone menjadikan PheroMiss sebagai Pewangi Penggoda Lelaki No1. Di Dunia dan di tidak mampu ditandingi oleh mana-mana pewangi berpheromone berjenama lain.



Dengan Memiliki PheroMiss Anda Pasti Mampu....

* Menggoda dan Menarik Perhatian Jejaka Pilihan Anda
* Lelaki Akan Lebih Selasa dan Seronok Dengan Bau Badan Anda
* Lelaki Yang Mendekati dan Menghidu Wangian Ini Akan Terasa Lebih Ghairah
* Memiliki Daya Memikat Yang Unit dan Tiada Tandingannya.
* Aura Positif Jika Bersama Rakan Anda

Masih kurang faham tentang pheromone?
Pheromone adalah sel hormon yang hanya boleh di kesan oleh organ yang terdapat di pangkal hidung yang di panggil VNO (Vomeronasal). Apabila organ VNO tersebut mengesan kehadiran pheromone, ia seterusnya akan menghantar respon seksual signal ke otak seterusnya membuatkan orang yang berapa berdekatan persekitaran anda menjadi lebih positif dan lebih mesra.



Kenapa Anda Perlukan PheroMiss?

* Lebih “Eye Contact” dan senyuman dari lelaki
* Lelaki akan lebih terpesona dengan daya memikat anda
* Expect More Dates and Better Still - More Sex!
* Heighten Love Making Prowess
* Lelaki sentiasa mahu berdamping/bersembang dengan anda
* Meningkatkan “Self Confidence” anda
* Mendapat lebih “Respect” dari wanita lain
* Lebih success dalam perniagaan dan perhubungan seharian

PheroMiss sangat berkesan, dan ia telah diuji scara saintifik. Ia mampu memikat setiap lelaki yang terhidu hormon tersebut tanpa disedari. Gunakan kuasa bioteknologi untuk meningkatkan penampilan anda secara saintifik! Pergaulan anda, bisness anda dan hari yang anda lalui bersama orang tersayang pasti akan lebih mengembirakan!

Hormon PheroMiss yang kami gunakan adalah jenis sintetik yang dihasilkan di makmal menggunakan teknologi sains. Ia tidak mengandungi bahan-bahan berunsurkan haiwan. Setiap kandungan menggunakan bahan berasaskan tumbuh-tumbuhan, jadi ianya amat bersih dan sesuai untuk semua golongan.

Aturcara Penggunaan;
PheroMiss merupakan Hormon Pemikat Lelaki paling kuat dengan kuasa 50X ganda pheromone. Hanya 2 titis sahaja sudah mewangikan seluruh tubuh anda. Sapukan di leher, nadi, tangan serta di mana mana bahagian badan anda. Kesan Hormon PheroMiss akan bertahan selama lapan jam. Gunakanlah sekerap yang mungkin iaitu ketika anda ingin menemui orang tersayang, rakan-rakan, bos pejabat atau pelanggan anda. Kami pasti anda akan menawan hati semua orang yang berada disamping anda

Sekiranya anda percaya bahawa PheroMiss perlu anda miliki dan guna sekarang. Ambil langkah pertama anda dengan membuat pesanan secara online hari ini juga.

Perhatian; Hormon PheroMiss yang diperlukan untuk memikat dan menggoda lelaki haruslah berkuasa, agar berkesan dan bertindakbalas terhadap lelaki! Dapatkan PheroMiss kerana dos hormon yang terkandung di dalamnya sangatlah kuat iaitu 50X ganda kuasa pheromone.

Ingredients:
Estratetraenol
Methylisothiazolinone
Dipropylene Glycol
Phenoxyethanol
Fragrane
e 10ml 0.34 FL.OZ.





HARGA BIASA
RM75

HARGA PROMOSI
RM60


atau





PHEROMANCES 50X




PheRomances merupakan wangian pemikat wanita terunggul dan termoden. Dicipta khas untuk lelaki yang mementingkan penampilan diri. Wangian PheRomances mampu membina dan membuat tahap keyakinan diri anda setingkat lebih tinggi dari orang lain khususnya bilaberhadapan dengan wanita.

PheRomances mampu menarik perhatian wanita serta membuatkan mereka lebih tergoda dengan haruman wangian pheromone yang unit buat si pemakainya.



Mengandugi kuasa 50x Pheromone menjadikan PheRomance sebagai wangian pemikat wanita terunggul di masa ini yang tidak mampu ditandingi oleh mana-mana pewangi pheromone yang lain.

Dengan botol serta berwarna varian Gold, PheRomance adalah terlalu unggul jika dibandingkan dengan mana-mana pewangi berpheromone yang di pasaran masa kini yang rata mempunyai 25x ganda pheromones sahaja.

Gunakan PheRomances, sejenis hormon lelaki, pemikat wanita semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah WIRA dalam arena memikat wanita!




  • Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan;
  • Wanita akan cuba menggoda ANDA tanpa anda sedari;
  • Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
  • Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian;
  • Anda akan dapat lebih senyuman dari wanita;
  • Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan;
  • Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
  • Apakah Pheromones?


Setiap haiwan di muka bumi (termasuk manusia) menghasilkan dan bertindakbalas terhadap pheromones. Ia adalah sel hormon yang dikeluarkan melalui liang peluh dan hampir tidak BERBAU. Pheromone hanya dapat dikesan oleh organ (VNO) veromenasal yang terdapat pada pangkal hidung. Pheromones adalah hormon pemikat wanita paling berkuasa di dunia! Ada lelaki yang boleh menghasilkan pheromones secara banyak, manakala ada sebahagian lelaki mengeluarkan pheromones terlalu sedikit dan mungkin tiada langsung. Lelaki-lelaki ini, yang mampu mengeluarkan pheromone dengan banyak secara semulajadi, mungkin anda lihat, mereka kelihatan lebih berkarisma dan punyai aura yang menakjubkan! Kadang-kadang, walaupun rupa mereka tidak menawan, tiada duit yang banyak, mereka dapat menawan gadis-gadis yang sangat cantik dan rupawan! Itulah yang dikatakan (body chemistry) daya bau badan yang mampu memikat – atau mungkin mereka telah menggunakan kuasa PheRomances



Efek penggalak libido PheRomances

Pheromones dalam PheRomances bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang libido pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan PheRomances pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual anda akan meningkat. Ini pasti membantu hubungan intim anda dengan kekasih anda. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti MAGNET. Dengan efek PheRomances ini, anda akan MEMPEROLEHI kelebihan berbanding lelaki-lelaki lain. Gunalah setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. (Janganlah risau, sebotol PheRomances ini boleh tahan sehingga 3-5 bulan lamanya!)

PheRomances akan meningkatkan keinginan (libido) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. (kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan ke atas pengguna-pengguna pheromones) ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak libido. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.

Kebiasaannya pheromone manusia terdapat di celah ketiak ketika perpeluhan berlaku.? Pheromone semulajadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa, wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONE yang dimiliki oleh lelaki tersebut! Fakta ini memang menarik dan harus anda berikan perhatian, bukankah begitu?

PheRomances mengandungi kandungan pheromone manusia tulen, pada gred tinggi dan terbaik, antara yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada di pasaran. Anda pasti perolehi kesan yang OPTIMUM setiap kali menggunakannya.

PheRomances adalah pheromones yang diadun dengan minyak berasaskan tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Pembeli harus berhati-hati membeli produk pheromones sintetik, campuran bahan asasnya alkohol seperti ethanol dan sebagainya, kerana kajian menunjukkan?bahawa pheromone akan rosak dan musnah dalam masa beberapa saat, sebaik saja ia dilarutkan ke dalam bahan berasas alkohol. Anda patut membeli Pheromones dengan bijak, dengan melakukan sedikit survey & kajian!



Cara Guna PheRomances

PheRomonces di pakai seperti minyak wangi biasa, dititis pada nadi lengan, leher dan pada baju. Perempuan akan secara tidak sedar mengesan pheromones dan mereka akan tiba-tiba tertarik pada anda.

Kami tahu anda tentu ada banyak persoalan yang bermain di kepala anda. Di sini adalah jawapan kepada soalan-soalan yang selalu ditanya tentang PheRomances

Apakah Pheromone?
Pheromone adalah cecair hormon sintetik yang menghantar bau tanpa sedar kepada seksual bertentangan yang mana akan memberi kesan aroma romantik dan seksual (penarik semulajadi secara sintetik). Ia juga meningkatkan kualiti kehidupan secara seksual!

Bagaimana pheromon dikesan?
Pheromon dikesan melalui organ tiga inci di dalam hidung dan dipanggil (Vomeronasal Organ). Ia menghantar respon seksual kepada otak.

Bagaimana saya tidak pernah dengar penemuan yang menarik ini?
Ini kerana ia adalah penemuan terbaru dan terkini! Mungkin anda kurang percaya kepada Deria Ke-enam namun ianya wujud dan ianya menjadi sebutan ramai.

Adakah kita mengeluarkan pheromon secara semulajadi?
Benar. Kita sebenarnya berkomunikasi secara kimia dengan setiap orang setiap masa. Itu adalah sesuatu yang tidak kita peka.

Jika secara semulajadinya kita mengeluarkan pheromon sendiri, kenapa pula kita perlukan Pheromon tambahan?
Ini kerana tabiat semulajadi. Apakah yang mula-mula kita lakukan setiap pagi? Mandi. Ia membasuh dan menghilangkan pheromon kita. Secara amnya, ianya adalah normal. (Lagipun, kita memakai baju dari hujung rambut sampai ke hujung kaki, dengan itu menghadang 90% kulit kita yang merembeskan pheromon ke udara.) Apabila kita memakai Pheromon tambahan, kita sebenarnya menggantikan pheromon yang kita bersihkan. Dengan itu ia akan mengimbangkan dan membekalkan Pheromon semulajadi kita, "kita kembali asal" dan memberikan keupayaan berkomunikasi secara kimia dengan orang-orang di sekeliling kita.

Berapa lama ia tahan?
Pheromon kami tahan sekurang-kurangnya , 5-12 jam apabila dikenakan pada (tangan, tengkuk dan lengan)

Kenapa saya perlu membelinya dari anda?
Quality - Keberkesanan produk kami telah terbukti. Kenapa perlu ambil risko dengan produk lain.
Integrity - Kami percaya dengan kejujuran. Sebab itulah kami letak lebih pheromone dalam produk kami.
Value - Kami beri lebih dengan wang anda. Pheromone kami adalah lebih berkuasa. Didatangkan pada botol lebih besar 10ml yang senang untuk di bawa di dalam kocek seluar



HARGA BIASA
RM75

HARGA PROMOSI
RM60


atau





QLIMAX

Hadiahkan MALAM JUMAAT TERINDAH buatnya!

5x lebih puas, isteri anda pasti akan lebih banyak gelak ketawa & kurang mengeluh itu ini.


Dengan Qlimax, rasai pengalaman malam jumaat yang paling sukar dilupakannya!
Produk berasaskan herba tempatan, diluluskan KKM, diyakini halal serta dijamin berkesan.



Bagaimana cara penggunaan Qlimax?

5 minit sebelum anda bersama isteri, picitkan sedikit cecair Qlimax ke tapak tangan.

Sapukan secara rata ke seluruh alat sulit anda. Kemudian, anda boleh bersama isteri anda seperti biasa tanpa pengetahuannya.




Bagaimana Qlimax mampu buat isteri anda rasa sehingga 5 kali lebih puas dari biasa?
Jika pada hari biasa, isteri anda hanya rasa puas biasa-biasa saja bila bersama, selepas guna Qlimax, isteri anda akan rasa sehingga 5 kali lebih puas dari biasa!


Bagaimana Qlimax mampu berikan malam jumaat terindah buat isteri anda?

Dengan gabungan 6 herba-herba luar biasa hebatnya seperti Quercus Infectoria, Pine Cypress, Smilax Myosotiflora, Aloe Barbadensis, Piper Betel dan Areca Catechu, ia berjaya buatkan V melekap rapat pada Z anda, lalu meningkatkan sensitiviti saraf V isteri anda secara selamat & semulajadi.

Lebih sensitif, lebih puas, lebih gembira, kekal bahagia.

Siapa yang perlu beli Qlimax ni?

Suami yang rasa ingin buat satu kejutan untuk menggembirakan si isteri dan ingin cuba melihat, sejauh mana perubahan yang akan dirasai apabila si isteri betul-betul puas di bilik tidur. Adakah isteri anda akan lebih ceria sepanjang hari tanpa mengeluh itu ini? Hanya mereka yang dah cuba saja tahu.

Berapakah harga sekotak Qlimax?
Sekotak Qlimax berharga RM260 dengan kos penghantaran sebanyak RM9

Adakah abang poslaju tahu apa produk yang diposkan?
Tidak sama sekali, privasi anda adalah keutamaan kami. Pada bungkusan, tidak akan tertera apa-apa perkataan yang
berkaitan produk untuk hubungan intim.

Boleh tahan berapa lama?
1 bulan.

Ada kesan negatif pada anda & isteri?
Tiada.

Berapa lama baru nampak kesan?
Serta merta.

Bagaimana kalau termasuk mulut?
Tiada masalah.

Isteri mengandung / berpantang?
Tidak digalakkan guna.

Pakai hanya bila bersama isteri?
Betul.

Ada rasa panas atau dingin pada kulit?
Tiada.

Ada kesan kepada kesuburan anda & isteri?
 Tiada.
                                     
Ada kesan buruk kepada buah pinggang?
100% tiada.

Berapa kerap boleh guna?
Sekerap yang anda mampu.


Kenapa anda perlu yakin yang produk ini berkesan?
Sebab #1: Kerana kami sediakan jaminan wang dikembalikan. Dalam masa 48 jam selepas anda terima produk ini, jika anda rasa ianya tidak berkesan, anda boleh minta refund.

Sebab #2: Kerana terlalu ramai pelanggan kami telah repeat beli & beli lagi selepas pembelian pertama mereka. Lihat gambar di bawah.




Atas ni hanya sebahagian kecil dari pengguna setia Qlimax. Dalam rekod kami, ada lebih 5530 lagi rekod yang tidak dipaparkan. Jika Qlimax tidak berkesan, takkan lah begitu ramai pengguna setia kami?


DAPATKAN SEKARANG PRODUK INI.. 

KINI DENGAN HARGA RM130 DAN PERCUMA PENGHANTARAN..

BELI SEKARANG UNTUK DAPATKAN HADIAH PERCUMA DARI KAMI.. SELAGI STOK MASIH ADA..

COD AREA PUTRAJAYA / BANGI


HARGA BIASA
RM130

HARGA PROMOSI
Sila Wassap 017-6137610
+
FREE 1 KOTAK MAGIC TISSUE
+
FREE POSLAJU 




atau






 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Produk Dewasa Suami Isteri & Keluarga - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger